Jak wziąć udział w promocji?
Dokonaj zakupu
Kup wybrany produkt promocyjny*
w terminie 10.06 – 14.07.2024 r.
oraz zachowaj dowód zakupu
(*lista produktów promocyjnych
i punktów handlowych dostępna
w regulaminie).
Podziel się opinią
Podziel się opinią o zakupionym
produkcie na stronie internetowej sprzedawcy albo stronie dedykowanej do pozostawiania opinii i oznacz ją
#PromocjaHisenseCashbackAllStar.
Opinia musi zawierać min. 250 znaków i może wyrażać subiektywne odczucie Uczestnika wobec
zakupionego produktu (np. jako opinia pozytywna lub negatywna).
Zarejestruj zakup
Wypełnij formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie promocji
w ciągu 14 dni kalendarzowych
od daty zakupu, nie później
niż 28.07.2024 r.
Odbierz zwrot
Po pozytywnej weryfikacji
zgłoszenia, zwrot środków
otrzymasz na wskazany
w formularzu rachunek
bankowy najpóźniej do 21 dni
roboczych od pozytywnej weryfikacji.
Produkty promocyjne
Podziel sie opinią
WYBIERZ
odpowiednią stronę
Po dokonaniu zakupu produktu
promocyjnego, zamieść swoją
opinię na stronie internetowej
sprzedawcy albo stronie dedykowanej do pozostawiania opinii.
DODAJ
swoją opinię
Twoja opinia musi zawierać
min. 250 znaków oraz ocenę
zadowolenia w dostępnej na stronie skali.
Opinia może wyrażać subiektywne
odczucie Uczestnika wobec
zakupionego Produktu (np. jako opinia
pozytywna lub negatywna).
Pamiętaj, aby oznaczyć ją #PromocjaHisenseCashbackAllStar.
OPUBLIKUJ
i utrwal swoją opinię
Po opublikowaniu swojej opinii
na wybranej stronie, zrób zdjęcie
lub zrzut ekranu poświadczające
pozostawienie opinii –
będzie potrzebne podczas rejestracji
do promocji.
Organizatorem promocji jest Unique One sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. W promocji honorowany jest zakup dokonany w okresie od 10.06.2024 r. do 14.07.2024 r.
Zakup należy zgłosić do promocji w ciągu 14 dni. Kwota zwrotu zależy od zakupionego modelu. Jeden uczestnik może otrzymać tylko jeden zwrot.
Dostępność produktów może się różnić w zależności od sieci handlowej.
Najwyższy zwrot w wysokości 4000 zł dotyczy modeli 85UXKQ, 120L9H oraz 100U7KQ.
Szczegóły promocji, warunki udziału, ograniczenia, w tym lista modeli i wartość poszczególnych zwrotów, dostępne w regulaminie na www.hisensecashback.pl.
Dokumenty potrzebne do rejestracji
NAZWA, MODEL ORAZ
NUMER SERYJNY PRODUKTU
Nazwę, model i numer seryjny produktu znajdziesz
m.in. na tabliczce znamionowej.
SKAN LUB ZDJĘCIE
DOWODU ZAKUPU
Skan lub zdjęcie dowodu zakupu,
tj. paragonu lub faktury wystawionej
na rzecz osoby fizycznej nieprowadzącej
działalności gospodarczej
(faktura imienna).
ZDJĘCIE TABLICZKI
ZNAMIONOWEJ
Tabliczkę znamionową znajdziesz
na tyle produktu.
ZDJĘCIE LUB ZRZUT
EKRANU OPINII
Na zdjęciu lub zrzucie ekranu muszą być
widoczne treść opinii wraz z wymaganym
hasztagiem oraz adres strony,
na której pozostawiono opinię.
ZDJĘCIE WYCIĘTEGO NUMERU SERYJNEGO
Z OPAKOWANIA KARTONOWEGO
PRODUKTU ORAZ ZDJĘCIE OPAKOWANIA
KARTONOWEGO PRODUKTU
Z WIDOCZNYM MIEJSCEM
PO WYCIĘTYM FRAGMENCIE
NUMERU SERYJNEGO
Zwróć uwagę, żeby Twoje zdjęcie było czytelne,
tj. niezamazane, widoczne w całości, nieucięte.
Przyjmowanie zgłoszeń zostało zakończone.
Poznaj zalety telewizorów HISENSE
Najczęściej zadawane pytania
W promocji biorą udział następujące modele telewizorów i projektorów Hisense:
- 85UXKQ
- 65UXKQ
- 75U8KQ
- 65U8KQ
- 55U8KQ
- 100U7KQ
- 85U7KQ
- 75U7KQ
- 65U7KQ
- 55U7KQ
- 65U6KQ
- 55U6KQ
- 65U7NQ
- 75U6NQ
- 75U7NQ
- 75U8NQ
- 50U6NQ
- 75A6N
- 65E7KQ PRO
- 75E7KQ PRO
- 75E7NQ
- 75E7NQ PRO
- 85A6N
- 85E7NQ
- 85E7NQ PRO
- 100E7NQ PRO
- 100L5HD
- 100L9H
- 120L5HA
- 120L9H
- C1
- PL1
- PX1-PRO
- PX2
Aby wziąć udział w promocji, zakupu możesz dokonać tylko u jednego z wybranych partnerów handlowych:
- TERG Spółka akcyjna
- Media Markt Polska Sp. z o.o.
- Neonet S.A.
- X-KOM sp. z o.o.
- Audio Color Spółka jawna
- Max Elektro.pl
- Sferis.pl
- Kakto.pl
- Studio Hi-FI
- Orange Polska
- Projektory Pro/ Grupa SpaceOne
- KK&RS
- Rzutniki.com
Zakupu uprawniającego do wzięcia udziału w promocji możesz dokonać w dniach od 10.06.2024 r. 00:00 do 14.07.2024 r. 23:59 (jest to termin będący datą i godziną wysłania zamówienia na serwer sklepu internetowego lub dokonania zakupu produktu w sklepie stacjonarnym wskazany na dowodzie zakupu).
Twoja opinia na temat produktu promocyjnego musi być pozostawiona i opublikowana na stronie internetowej partnera handlowego, u którego nabyłeś produkt promocyjny. Twoja opinia musi zawierać minimum 250 znaków wraz ze spacjami oraz ocenę Twojego zadowolenia w dostępnej na stronie skali oraz musi wyraźnie wskazywać na związek z prowadzoną promocją poprzez dodanie oznaczeń (hasztagów) #PromocjaHisenseCashbackAllStar. Twoja opinia może wyrażać subiektywne odczucie wobec zakupionego produktu promocyjnego (np. jako opinia negatywna lub pozytywna).
Aby wziąć udział w promocji, musisz zgłosić się w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zakupu produktu, w okresie między 10.06.2024 r. a 14.07.2024 r. nie później jednak niż 28.07.2024 r.
Nie. Uczestnik może wziąć udział w promocji tylko jeden raz tzn. może zgłosić tylko 1 produkt i otrzymać tylko 1 zwrot. Prawo do zwrotu przysługuje pod warunkiem spełnienia przez Uczestnika warunków określonych regulaminem.
Nie. Każdy uczestnik otrzyma w promocji maksymalnie jeden zwrot, niezależnie od liczby i rodzaju zakupionych w promocji produktów. Zwrot przyznawany jest z tytułu produktu wskazanego w formularzu zgłoszeniowym, w którym można zgłosić tylko jeden produkt.
Podczas rejestracji, w formularzu zgłoszeniowym należy podać następujące informacje:
- dane osobowe uczestnika tj. imię, nazwisko
- adres e-mail oraz numer telefonu Uczestnika
- nazwę, model oraz numer seryjny zakupionego produktu
- datę zakupu
- określenie sprzedawcy, od którego nabyto produkt tj. punkt handlowy, w którym nabyto produkt
- numer rachunku bankowego należącego do uczestnika, prowadzonego przez bank na terytorium Polski
- skan dowodu zakupu potwierdzającego dokonanie zakupu produktu, zawierającego pełną nazwę produktu
- zdjęcie tabliczki znamionowej zakupionego produktu
- zdjęcie lub zrzut z ekranu poświadczające pozostawienie opinii o produkcie
- zdjęcie wyciętego numeru seryjnego z opakowania kartonowego produktu
- zdjęcie opakowania kartonowego produktu z widocznym miejscem po wyciętym fragmencie numeru seryjnego
Model oraz numer seryjny produktu znajdziesz m.in. na tabliczce znamionowej a także na karcie gwarancyjnej dołączonej do Twojego urządzenia.
Twoje zgłoszenie zostanie zweryfikowane w ciągu 21 dni roboczych od rejestracji w promocji (od daty wpłynięcia zgłoszenia na serwer) o czym zostaniesz poinformowany za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres skrzynki pocztowej podany w zgłoszeniu. W przypadku pozytywnej weryfikacji Twojego zgłoszenia, wypłata zwrotu nastąpi w terminie do 21 dni roboczych od dnia potwierdzenia poprawności zgłoszenia, na numer rachunku podany w formularzu zgłoszeniowym.
Tak. Reklamacje dotyczące promocji mogą być zgłaszane do dnia 3.09.2024 r., na adres korespondencyjny organizatora: Unique One sp. z o.o. (Warszawa 02-737, ul. Niedźwiedzia 2a) lub na adres poczty elektronicznej: hisensecashback@uniqueone.pl z podaniem nazwy promocji i słowem „Promocja Hisense Cashback All Star- reklamacja”, jak również wskazanie danych umożliwiających organizatorowi udzielenie odpowiedzi na złożoną reklamację. Odpowiedź na reklamację organizator przekazuje uczestnikowi najpóźniej w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
W przypadku pytań dotyczących promocji skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie www.hisensecashback.pl lub napisz do nas wiadomość e-mail na adres: hisensecashback@uniqueone.pl.
Skontaktuj się z nami
Pani / Pana dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi formularza kontaktowego i udzielania odpowiedzi na przesłany
komunikat dotyczący promocji „Promocja Hisense Cashback All Star” więcej